View Single Post
Old 14-08-2008, 13:20   #4
joglynne
Posting with Cattitude.

joglynne's Avatar

Services: XL V+, L BB & phone
joglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered stars
joglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered starsjoglynne is seeing silvered stars
Re: no ringing tone inside the house

Quote:
Originally Posted by sucksnails View Post
hi hope someone can advise me my phone does not ring inside the house but i can still call out sky want to charge me £100 saying the fault is inside my house my phone is connected to the master NTE 5 which is inside the house who is responsible for the NTE 5

I have had a look on the Skyuser site which seems to confirm that responsibility for sorting out problems with the NTE5 can be some what confused. I have also found a site giving a very comprehensive overview of the NTE5 and fault diagnosis/solutions which you can find here.