View Single Post
Old 02-05-2008, 21:28   #9
alferret
Garlic Bread?

alferret's Avatar

Services: Freesat SKY x2 - VM-10mb, TU-TI-TM. Cheaper than ASDA price!!!!!
alferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation eraalferret has entered a golden reputation era
Send a message via MSN to alferret
Re: Cooking Holidays?

Quote:
Originally Posted by danielf View Post
What exactly do you mean when you say the French can't cook?
Je l'expliquerai clairement.
Le français croit qu'ils ont inventé des joies de cullinary où en fait tout ce qu'ils nous ont donné est l'haleine puante, je n'ai aucun amour pour le français et n'importe quoi de la France bien que j'aie visité quelques fois les aisselles poilues et l'ail ne me font aucun service.
Comme c'est mon opinion personnelle et les aliments poncey ne sont pas à mon penchant j'ignorerai tout que je le peux venir de la France. becasue je peux et je veux à. Cela peut ne pas être le meilleur arguement dans le monde mais c'est le mien' et ils nous ont donné de frites et le poulet royal.
Soyez donc cela.

So in finishing the french cant cook, or should I be as bold as to say 2 beans a scallop and some herbs do NOT make a meal.
Again this is just my opinion, and as my opinion matters to me thats what I live by

---------- Post added at 21:28 ---------- Previous post was at 21:26 ----------

Quote:
Originally Posted by The Hitman View Post
Poisson-frites avec les pois détrempés
You can keep the mushy peas

E6750 @ 3.19ghz - Arctic freezer pro 7 - 2x320gb+1x500gb - 7600GT - 2GB Dual DDRII - Liteon LH-20A1S
alferret is offline   Reply With Quote